Powrotów ciąg dalszy....

Kochani !!!

Po bardzo długiej przerwie, bo prawie rocznej chciałam wznowić pisanie bloga o pasji jaką jest gotowanie i jedzenie. O pasji, która nie wygasła nawet na moment.
Zmieniła się jedynie moja jak i mojej siostry droga życiowa.
Tym razem, będzie to tylko mój autorski blog - blog Elżbiety.
Przerwa w pisaniu spowodowana była głównie moją ciążą, jak i za idącymi za nią problemami zdrowotnymi. Jakby nie było z czystym sumieniem, mogę o sobie powiedzieć, że 44 letnia matka to wariatka. Jak wiedzą moi przyjaciele z Facebooka i Instagrama potrawy wciąż powstają, czego dowodem są publikowane zdjęcia. Nie ma jednak do nich podanych przepisów. Podaję je w momencie, kiedy ktoś o nie poprosi. Obiecałam wielokrotnie, że to zmienię jak tylko wszystko zacznie wychodzić w życiu na prostą. Teraz jest ten moment, kiedy spokojnie będę mogła opisywać dla Was swoje przygody ze smakiem.

Mam nadzieję, że znajdą się chętni do czytania moich wpisów i próbowania swoich sił w kuchni.




Serdecznie zapraszam.

Elżbieta Nowak - Wasza Lusia


                                           3...2...1... ZACZYNAMY NOWY ROZDZIAŁ

Komentarze

Popularne posty