Restauracja "Gołąbek" w Orzechu

                                                                     Kuchniatozamalo.blogspot.com


Ten rok jest dla mnie i dla mojej rodziny dość szczególny, obfitujący w przeróżne wydarzenia duże
i małe. Między innymi tak się nam złożyło, że 12 czerwca tego zostaliśmy ponownie rodzicami małego Eryka a 11 września obchodziliśmy 20 Rocznicę Ślubu. Gości jak zawsze u nas dość sporo się zbiera, więc trzeba było podjąć decyzję gdzie zorganizować przyjęcia.  Szczęśliwym trafem udało nam się to połączyć i zarezerwować miejsca w Restauracji Gołąbek w Orzechu.



Restauracja posiada 2 sale, dużą mieszczącą około 100 osób i mniejszą na kameralne rodzinne przyjęcia, która również pełni rolę sali restauracyjnej na codzień. Sale są eleganckie z zarazem tworzą domową atmosferę gdzie goście mogą czuć się swobodnie. Sale są oczywiście klimatyzowane a także posiadają wyjście na piękny taras oraz niewidoczny z drogi ogród gdzie można swobodnie pospacerować przy pięknej pogodzie.





Jak człowiek na codzień i nie tylko sam gotuje, to zawsze podchodzi dość sceptycznie do potraw polecanych i przygotowywanych w restauracjach. W głowie otwiera się taka szufladka, z której wysypują się obawy, czy wszystko będzie takie jak należy, czy będzie co jeść, czy to będzie smakowało gościom. Niestety tak i ja miałam gdyż nie znałam wcześniej możliwości tej restauracji. 

Moje obawy jednak zostały rozwiane już przy wejściu na salę. Stoły wyglądały bajecznie. Pachniało świeżo przygotowanym jedzeniem. 

Obsługa biegała jak pszczółki w ulu aby wszystkim gościom podać gorące jedzenie jednocześnie. Nie wiedząc, że dla mnie bardzo ważnym punktem każdej takiej imprezy jest podanie gorącego rosołu. Sprostali zadaniu bez problemu. Szacunek dla nich.

Przez cały czas trwania imprezy obsługa nie zwalniała.
Na stołach pojawiały się kolejne potrawy i dania.




To tylko parę zdjęć ze stołów, bo i tak czuję się głupio, że biegając między gośćmi robiłam zdjęcia jedzeniu. Takie małe zboczenie zawodowe zawsze powtarzam.

Na zakończenie imprezy wjechał na salę przepięknie pachnący a jak się i okazało przepysznie przygotowany udziec wieprzowy podany z ciaper kapustą, który zaskoczył wszystkich biesiadników, nawet tych najwybredniejszych.




Cóż więcej mogę dodać oprócz tego, że wszystko udało się wyśmienicie. Jedzenie bardzo pyszne, obsługa rewelacyjna, czystość na każdym kroku, ceny przystępne, atmosfera cudowna.

Z ręką na sercu mogę "Gołąbka" polecić każdemu. 



Do zobaczenia w "Gołąbku"



Komentarze

Popularne posty