Więcej o nas...



Nasz blog będzie połączeniem różnych pomysłów na zdrową, smaczną, tanią, ale i ciekawą kuchnię. Pozwolimy sobie odtworzyć smaki lat 60,70, 80 w oryginalnym i nieco odkurzonym wydaniu. Pokażemy różne możliwości wykorzystania jednego produktu na kilka różnych sposobów. Nie pozwolimy również zapomnieć o nowoczesnych propozycjach dań. Na naszym blogu znajdziecie pomysły na codziennie posiłki, a także nie zabraknie pomysłów na dania, które z łatwością odnajdą się na stole podczas rodzinnej imprezy. Postaramy się tak wykorzystywać produkty, by nie było mowy o wyrzucaniu resztek do kosza. Chcemy Wam zaproponować posiłki zarówno na ciepło, jak i na zimno, na słono, ale także na słodko. Jesteśmy otwarte na Wasze propozycje, być może jest takie danie o którym od dawna marzycie, a nie jesteście w stanie odnaleźć odpowiedniego przepisu, postaramy się spełnić Wasze oczekiwania. W takim razie nie pozostaje nam nic innego, jak zaprosić Was na naszego bloga. Mamy nadzieję, że każdy z Was odnajdzie tu coś pysznego dla siebie, że odnajdzie serce na talerzu.


Elżbieta- przez ojca nazwana pieszczotliwie Lusią.

Absolwentka Zarządzania na GWSH w Katowicach. Zawodowo Spedytor Międzynarodowy,  prywatnie żona Mariusza z wieloletnim stażem i matka dwóch nastoletnich córek Karoliny                 i Emilii, które też już niestety gotują.

Czym jest dla mnie jedzenie? Jedzenie to przyjemność, pasja i niekończąca się miłość.

Moim życiowym motto są słowa: „Kto nie dąży do rzeczy niemożliwych, nigdy ich nie osiąga”.

Moje hobby: gotowanie, taniec, kino, teatr, podróże małe i duże. 

Najważniejsze wydarzenia w moim życiu to: założenie własnej rodziny i obserwowanie jak codziennie się coś zmienia i rozwija i rośnie.

Moim miejscem na ziemi jest: każde miejsce na ziemi w którym mogę spełniać swoje marzenia i jestem szczęśliwa, no i oczywiście można dobrze zjeść.

Danie za które dałabym się pokroić: każde danie zawierające szpinak, chili lub ser.

Najlepiej odnajduję się w przygotowywaniu potraw „na słono i ostro”. Przeważająca część propozycji dań obiadowych, czy pysznych kolacji, będzie na blogu moim dziełem.        
Chociaż, kto wie,  zawsze mogę wszystkich zaskoczyć.

Michalina - znana wszystkim jako Misia.

Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach na kierunku pedagogika opiekuńczo- wychowawcza. Zawodowo kierownik kawiarni, w domu żona z 7-letnim stażem i od 4 miesięcy szczęśliwa mama małego Maksymiliana.

Czym jest dla mnie jedzenie? Ogromną frajdą, szczególnie, gdy mam okazję spróbować czegoś nowego i smacznego.

Moim życiowym motto są słowa: „Żyj tak, jakby każdy kolejny dzień, był tym ostatnim”.

Moje hobby: gotowanie, taniec, muzyka, kino, zwierzęta.

Najważniejsze wydarzenia w moim życiu to: oj sporo tego było, ale przede wszystkim założenie rodziny, jest dla mnie czymś wyjątkowym. Dzięki niej walczę ze smutkami przeszłości, wygrałam walkę z chorobą i każdego dnia mam ochotę dalej marzyć.

Moim miejscem na ziemi jest: dom, jest tam gdzie moja rodzina, ale jeśli udałoby nam się kiedyś zamieszkać w Szczawnicy, to nie będę miała nic przeciwko

Danie za które dałabym się pokroić: gołąbki i wszystkie słodycze
Kocham słodycze, więc przede wszystkim specjalizuję się w pieczeniu ciast i przygotowywaniu deserów.
                 

           Ruszajmy więc wspólnie w drogę przez krainy pełne cudownego smaku i zapachu. 
                                                              ZAPRASZAMY


Komentarze

Popularne posty